NL EN

Transitie naar integrale dienstverlener leidt tot sterke winstgroei
29 mei 2018 - Wij realiseerden in 2017 een resultaat van 2 miljoen euro. Wij plukken hiermee de vruchten van de ingezette transitie van ontwikkelende bouwer naar integrale dienstverlener.

Integrale dienstverlener

De integrale aanpak komt goed naar voren bij de herstructurering van de Nijmeegse Kolpingbuurt, waar wij verantwoordelijk zijn voor renovatie, sloop en nieuwbouw en de openbare ruimte. Hierbij werken de verschillende disciplines en bedrijfsonderdelen intensief samen met opdrachtgever Talis, externe partners en de bewoners.

Meest innovatieve bouw- en installatiebedrijf van Nederland

De transitie naar innovatieve integrale dienstverlener is een antwoord op de vele technologische-, economische- en sociaalmaatschappelijke ontwikkelingen die vragen om nieuwe oplossingen en strategieën.

Directeur Lambèr Hendriks: “De snel veranderende wereld vereist maximale flexibiliteit en wij zetten daarom niet langer in op continuïteit maar op toekomstbestendigheid. Dit betekent dat wij continu inspelen op nieuwe en soms latente behoeften in de markt. Wij ontwikkelen daartoe slimme en innovatieve manieren om als integrale dienstverlener maximale klantwaarde te creëren.”

De strategie is vertaald in de doelstelling om bij het eeuwfeest in 2022 het meest innovatieve bouw- en installatiebedrijf én de beste werkgever van Nederland te zijn.

Ontbijtsessie

Op dinsdagochtend waren alle medewerkers van Hendriks Bouw en Ontwikkeling bijeen voor een gezamenlijk ontbijt, waarbij Lambèr de jaarcijfers en de strategie toelichtte.

File -1 (Small) File -2  Parkeerplaats

2017 in vogelvlucht

Lambèr kijkt samen met een aantal collega’s terug op de persoonlijke hoogtepunten die zij het afgelopen jaar beleefd hebben.

Download jaarverslag

Het volledige jaarverslag vindt u hier.

twitterlinkedinfacebookyoutube